Het strand van Den Haag is een natuurlijke plek om even afstand te nemen van de drukte van alledag en weer in contact te komen met jezelf. De zee nodigt uit tot vertragen, verzachten en opnieuw voelen wat voor jou klopt.
Onderweg staan we stil bij wat jij ervaart. Waar voel je spanning? Wat gebeurt er in contact met jezelf en de ander? Welke signalen geeft je lichaam al langer af? Met gerichte vragen, aandachtsoefeningen en korte momenten van stilstaan onderzoeken we samen wat er in jou leeft.
De horizon nodigt uit om verder te kijken. Naar wat je belemmert, maar ook naar wat er mogelijk is. Of het nu gaat om stress, grenzen aangeven, keuzes maken of beter leren voelen wat voor jou klopt: we werken met wat zich op dat moment aandient. Dit kan eenmalig of als onderdeel van jouw traject.
Ik loop graag een stukje met je mee!